-Komerční sdělení-
Značka čokolád Milka společnosti Mondelēz International po třech letech přichází s novou velikonoční televizní reklamou. Opět v ní ožívá jedna ze starých velikonočních tradic – hledání vajíček neboli vajíčkobraní.
Ačkoliv se na tento původně germánský zvyk už téměř pozapomnělo, kořeny tradice hledání vajec schovaných zajíčkem na našem území sahají až do 16. století.
Reklama vypráví příběh dvou dětí, které se na Velikonoce probouzí a nadšeně se vydávají s košíčkem hledat velikonoční produkty Milka schované na zahradě a zažívají přitom nefalšovanou radost. Nová kampaň chce inspirovat rodiny, aby se do této tradice zapojily a udělaly si tak svátky jara zábavnějšími i v situaci, kdy se nemohou s dětmi vydat za dobrodružstvím jinam než na zahradu.
„Chceme českému zákazníkovi ukázat, že i v této složité době se dají Velikonoce s rodinou oslavit zábavně a jinak, než tradiční pomlázkou“ říká manažerka značky Milka Kristýna Vlasáková. „Víme, že děti milují překvapení a kouzlo společného vajíčkobraní jim ho dopřává. Rodiče mají možnost vidět své ratolesti šťastné a proměnit zábavnou hru v rodinnou aktivitu. To vše v bezpečí a pohodlí domova.“
Televizní kampaň poběží v Česku i na Slovensku od 15. března až do Velikonočního pondělí. Do komunikace se zapojí vybraní influenceři, kteří svým fanouškům představí rituál vajíčkobraní. Na vybraných prodejnách bude probíhat i speciální in-store aktivita Buy&Get. Kampaň dále doplní komunikace na sociálních sítích.
Reklamní spot připravila agentury Ogilvy Germany a Scholz & Friends Hamburg. Natáčení se ujal režisér Kim Geldenhuys, který stojí za úspěšnými spoty např. pro značky Hyundai nebo Philips. Ústřední píseň pak bude možné poslouchat na streamovací platformě Spotify. PR aktivity v Česku a Slovensku zastřešuje agentura Native PR. Spolupráci s influencery v obou zemích a nákup médií zajišťuje agentura Wavemaker.